Известие

Collapse
No announcement yet.

Нужен ли е така начерения Canister

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нужен ли е така начерения Canister

    Днеска реших да разгледам какво точно представлява тоя "филтър" с въглен дето с клапан пуска бензинови пари в колекторите.....намира се под предния десен калник, в горната му част - едно синьо маркуче влиза и излиза от него - идва от резервоара, влиза в тая кутия, и излиза с втория си край към колекторите, където клапан го пропуска на определени интервали......както някой вече знаят, купих си рама с табло с лява дирекция, и почнах да си го правя както ми е кеф, амбицирал съм се да го направя "най" в едно отношение.....че понеже това място където стои тая джаджа ще пасне да сложа една друга джаджа, която е с кажи речи същия обем, искам да питам това само роля на одушник на резервоара ли играе, независимо дали тия пари, или липсата им мат някакво значение за двигателя - не мисля че имат, през алфадиага гледам кога ми се отваря тоя клапан и ги изпуска, на неопределени интервали е, понякога минават 2-3 минути преди да отвори - не знам точно от какво се влияе.....идеята ми е да дам тия маркучи или "на късо" или просто да ги махна, клапана под колекторите не е задължително да го махам мисля, ще проверя на откачен маркуч дали ще отчита и дали се влияе от налягането в резервоара......но така или иначе това ще го махам че там ще ми пречи.....
    На първата снимка е въпросната кутия с отпрано дъно, оттам ми се видя най лесно проникването....втората е поглед отдолу - решетчица и дунапренче.....после следват метална решетчица и въпросните въглища - не горят, пробвах го.....на следващата снимка е това което остава след като въглена се изсипе - на следващата се вижда кръглия отдушник, и двата изхода - от единия идва от резервоара, от другия праща към колекторите......последната снимка е като е махнато всичко, и снимано пак отдолу - вляво е отвора за отдушника, вдясно са двата изхода......
    Така както ми се чини ще мина и без него......
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Ники изобщо не ти трябва този клапан по принцип Иам една такава постановка че освен от изгорелите газове колите излъчват емисии и от отдушниците на резервоарите ,които също така за доста вредни )същотот е и с маслените пари) за това се подават в двигателя за да се изгорят с горивовъздушната смес по този начин колите стават по екологично чисти. Само не съм разглеждал схемата какво кара клапана да отваря и да пуска парите в колектора. Но затапваш отвора на колектора а този край от филтъра който трябва да влезе в колектора може да го отведеш някъде по назад с маркуче или маслоустойчива шлаувка за да не влизат в купето парите от резервоара щото са си токсични.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Можеш да го махнеш, но затвори и тръбата идваща от резервоара (сещай се защо). Клапана го остави да си щрака за да не вкарва грешка евентуално

      Comment


      • #4
        Мда, тая гад отива в историята.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Мда, тая гад отива в историята.......
          Е, не е гад, полезна е. Същото място е предвидено и от другата страна

          Comment


          • #6
            Там има модул за централното.....на същото място....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Там има модул за централното.....на същото място....
              При мен е празно

              Comment


              • #8
                А клапана кое е? Нещо не го виждам.
                Някой има ли идея дали може да се изпразни филтъра и пак да се монтира и как?
                Аз бих пробвал да го пробия по средата, да го изпразна и да запуша дупката. Някой правил ли го е ?
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                  А клапана кое е? Нещо не го виждам.
                  Някой има ли идея дали може да се изпразни филтъра и пак да се монтира и как?
                  Аз бих пробвал да го пробия по средата, да го изпразна и да запуша дупката. Някой правил ли го е ?
                  Клапана е под всмукателния колектор малко след дросела на ТС. При теб е от лаво на кутията на въздушния филтър.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Клапана е под всмукателния колектор малко след дросела на ТС. При теб е от лаво на кутията на въздушния филтър.
                    Клапана електрически ли е и ако да на колко волта?

                    Да не е това ограденото на снимката?
                    Attached Files
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                      Клапана електрически ли е и ако да на колко волта?

                      Да не е това ограденото на снимката?
                      Да, точно това трябва да е. Въпреки, че не го виждам баш от снимката и от далеч прилича на бърза връзка. Електрически е. 12 волта.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 15:08.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря ти!
                        Аз обаче не съм видял кабели около този клапан.
                        Явно не съм гледал както трябва
                        При първа възможност ще го погледна
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #13
                          Извинявам се, аз съм писал за TS а това е Boxer.
                          Клапана е май под калника, проследи маркучите

                          Comment


                          • #14
                            Това мяза повече на бърза връзка.....
                            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                            При мен е празно
                            Ми не знам дали ти е празно, аз досега не съм видял кола да го няма, макар че доста време се чудех какво е.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Това мяза повече на бърза връзка.....
                              На второ четене, май ти си прав.
                              При 156 къде е клапана? В подкалника ли?
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment

                              Working...
                              X